<>

GrooveFunkyElectroHousemusic

Saturday, April 21, 2007

't wordt weer zomer!!!

Back once again!!

Ik ben weer helemaal terug en met volle teugen aan het genieten van het warme lentezonnetje!
Heb vandaag een leuk optreden gehad in downtown 's-Gravenzande.
Moest draaien/begeleiden bij een open-air modeshow! Voor mij iets compleet nieuws en vond het erg leuk om te doen. Al moet ik wel er even bij vermelden dat het publiek niet echt was wat ik normaal gewend ben.. (lees; springen, armen in lucht en fluiten)

Maargoed, het was heerlijk weer en toch weer een paar mensen het goed naar hun zin gemaakt. Ik blijf erbij dat in de buitenlucht draaien toch wel erg lekker aanvoelt, al zullen mijn verbrande wangen het tegendeel bewijzen, but that's the price you pay!

Foto's zijn er ten overvloede gemaakt, dus zodra die voor mij verkrijgbaar zijn, staan ze online!

C U soon! ;)

Greetz Dj Jynx

0 Comments:

Post a Comment

<< Home