<>

GrooveFunkyElectroHousemusic

Thursday, June 29, 2006

Temptation on the beach..


Nou kan wel zeggen dat dit feest z'n naam wel verdiende! Wát een leuk feest zeg!
Dj Moore en mijzelf moesten als eersten draaien van 10 tot 1 uur endaarna zou Dj Jesse komen draaien.

Moore en ik waren weer als vanouds lekker aan 't knallen met platen zoals:

- Electro EP
- Nasty
- Put your hands up for Detroit
- Same man

Er kwam vanalles langs, voor elk wat wils.
Van tevoren was er tegen ons gezegd dat onze stijl erg in de smaak viel in de Leuningjes (zie post) en dat we hetzelfde mochten doen bij Temptation on the beach, maar alleen iets commerciëler.
Die kans zag ik schoon om ook platen zoals 'It just won't do' van Sam Obernik erop te zetten,met goed resultaat!
Al met al vond ik het een leuk feestje, zij het met enkelen die de muziek wat minder vonden. Tja, kan daarop alleen maar zeggen dat iedereen anders is en elk op zijn manier de muziek interpreteert.

Ik hoop dat jullie het een leuk feest vonden en we zien jullie vast wel op
28 Juli. Dan sta ik samen met Moore op JammBeach in Monster (het volgende strand ;))
iedereen weer helemaal blij te maken met ónze' tunez.

Hier staan nog meer hele leuke foto's van 't feest, vóóral foto's van mij en Moore zijn erg goed gelukt!
====check foto's here======>>>http://www.mijnalbum.nl/Album=4TNRFQLD

Er volgt over een week meer nieuws,so stay tuned!

Greetz, Jynx

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Feest was idd super. Geweldig lekker geknald en veel positieve reacties. Draaien ging weer lekker en ben erg benieuwd hoe ons project gaat lopen ;)

Greetz Moore

29 June, 2006

 

Post a Comment

<< Home