<>

GrooveFunkyElectroHousemusic

Friday, June 09, 2006

Interview op WAY.FM 8 juni

Dat was het dan! mijn debuut op radio-gebied!

Na een uitnodiging van Harold Zwaardman om op zijn show te komen (de Dj's) ging ik gewapend met een demo (nog geen 2 uur oud!) op stap naar Naaldwijk.

Kwam binnen en na een kopje koffie lekker zitten praten over mijn Dj-verleden (8 jaar alweer!) en over muziekstijlen in het algemeen.
Was erg gezellig en spannend en voor Harold ook erg leuk omdat hij een kersverse demo in zijn schoot geworpen kreeg!
Demo klonk goed (was laat in de middag nog gemaakt door Dj Moore (.nl) en mijzelf) en we kregen al goede reacties in de studio, al met al een leuke avond gehad!

NB: nog even wachten en dan kunnen jullie genieten van Moore en mij 'live' draaiend in de studio!
Ik hou jullie op de hoogte!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home